Zawsze dbamy

O naszego klienta

Zaniżenia wypłaty należnego kwoty za ból i cierpienie oraz koszty leczenia związane z wypadkiem komunikacyjnym

Ubezpieczyciel:
TUiR Warta S.A.

Istota sprawy:
Klientowi poszkodowanemu w kolizji została przez PZU S.A. przyznana kwota 600 zł. Według ubezpieczyciela sprawcy, należność ta wynikała w jego ocenie z rozmiaru bólu i cierpienia. Klient nie zgodził się z taką oceną i zlecił nam prowadzenie tej sprawy zadośćuczynienia za ból i cierpienie, których doznał w wyniku kolizji oraz kosztów związanych z procesem jego leczenia po tym zdarzeniu.

Przebieg sprawy:
Po analizie i wykonaniu oceny przez naszych biegłych wykazaliśmy, że błędnie TUiR Warta S.A. przyjęło, że 600 zł w pełni kompensuje ból i cierpienie naszego klienta oraz nie uznało kosztów leczenia, w tym kosztów prywatnej konsultacji medycznej. Odwołaliśmy się od tej decyzji, ale TUiR Warta S.A. nie uznało naszego roszczenia. Sprawę skierowaliśmy do sądu. W odpowiedzi na pozew TUiR Warta S.A. zaproponowało zawarcie ugody. W wyniku naszych działań i negocjacji,w sprawie zadośćuczynienia doszło do wypłaty kwoty 9000 zł bez konieczności kontynuowania sprawy w procesie sądowym. Klient uznał, że wypłacona kwota w pełni zaspakaja jego roszczenie obecnie i w przyszłości.

Korzyści klienta:
Zlecając nam swoją sprawę o wypłatę zadośćuczynienia, klient zaoszczędził czas i pieniądze.

Odzyskana kwota: 9 000 zł

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies Strona na której się znajdujesz korzysta z plików Cookies. Pamiętaj, że możesz zmienić ich ustawienia w swojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close